Alex en Jessica naar Azie

Moskou

Hallo hallo,

Hier onze eerste avonturen uit Rusland!!! Het begon allemaal toen ik twee stappen uit het vliegtuig had gezet en dacht: So die motoren zijn warm... 2 seconden later wist ik dat het niet de motoren waren maar dat het gewoon zoooooooooooo warm was.Ik moest gelijk denken aan de schrijver van het boekje: Are you experienced. Toen hij in India aankwam, voelde het alsof hij in een hete oven stapte. Nou die ervaring kunnen wij alvast afvinken plus dat het in Moskou ruikt als een verbrande oven dus ik vind dat wij zelfs een streepje voor hebben op die schrijver

Tongue out
.

Maar dit alles mocht allemaal onze pret niet deren, we waren in Moskou!

Na het pakken van onze tassen gingen we op zoek naar onze transfer. Denk aan een grote dikke Rus met snor, een mank been en geen enkel gevoel voor een andere taal dan Russisch en je hebt onze chauffeur voor ogen. Alex vond hem, net als alle andere Russen, nors maar vriendelijk. Ik vond hem vooral erg schattig

Laughing
.....

Gisteren kwam de volgende uitdaging. Een plattegrond van Moskou kopen en met de metro naar het Rode plein en andere metrostations bezoeken.Met een beetje rondzwerven door de omgeving, hebben we uiteindelijk een plattegrond kunnen bemachtigen en zijn we met de metro in het centrum gekomen. Helaas hangt hier constant erg veel smog en hebben we zicht van ongeveer 500 meter. Dit bleek toen we op het Rode plein stonden aa n de ene kant en we de andere kant niet konden zien. Erg jammer dus maar al met al een groot avondtuur.

Om kwart over 2 lokale tijd gaan we vandaag de trein in en kan onze reis echt beginnen!

Reacties

Reacties

Martin

Ja ik zag op het weerbericht dat het nog wel warm blijft daar. Jammer dat je die mooie gebouwen op het Rode Plein door die smog niet goed hebt kunnen zien.
Neem een emmertje water mee in de trein. Ha, Ha.
Zal in die trein ook wel warm worden met al die bosbranden.
Nog een goede voortzetting van de reis en groetjes van mij.

Dennis K

Gelukkig kunnen jullie in Moskou nog wel reizen! Alleen wel erg jammer dat jullie de mooie gebouwen niet kunnen zien..... Ik zag gister het journaal op tv en daarin lieten ze beelden van Moskou zien, echt super veel was er niet te zien ;) Jullie gaan vandaag de trein in, kijken hoe dat jullie bevalt. Heel veel plezier!

X

Ilse

Jeej!! Het eerste verhaaltje :D

Jammer van de Smog, maar laat het de pret in verpesten!!! Goede trein reis!!

Veel plezier!

Kus Ilse

oma van der Harst

heb aan jullie gedacht. wat wij op de tv gezien hebben dat het zo mistig was. Maar gelukkig zijn jullie daar maar een paar dagen.

Groetjes van oma en opa

Juul

Leuk een verhaaltje van jullie lezen zo op zondag!:)
Héél veel plezier daar @ de trein...
X

Koen

Neem een gastmaskertje mee. Ik hoorde dat ze werden uitgedeeld.

Jes, ik zou nog even laten weten hoe het gaat met de sollicitatie bij de politie, maar ik ben niet uitgenodigd, dus politie gaat hem niet worden.

Hf in de trein :)

Niek

Het is duidelijk, die russen kunnen niet blussen.
Binnenkort het grijze plein dus.

Gauw wegwezen daar dus, binnen kort kun je alleen nog met zuurstofflessen daar rondlopen, wat wel weer een impuls geeft aan de watersport, wat ze goed kunnen gebruiken zo ver van zee.


Ik moest erg lachen om jullie verhaal, ga zo door !

Goede treinreis ( je zal geen ruzie hoeven maken wie bij het raampje mag zitten) en ik lees uit naar jullie nieuwe verhaal, ga zo door !

reinier

have fun have fun.......

Je tantetje

Je was er al bang voor he, jammer hoor. Maar leuk dat we nu al wat van jullie reis kunnen lezen. Veel plezier in de trein xx

je liefste kleinste zusje

hoooooooooooooooooooooooi,

erg jammer van de smog, maar de rest van de rei gaat het helemaal goed komen echt waar;)
ik mis jullie nu al, maar dan kunnen jullie als jullie terug zijn vertellen hoe het was en dan halen jullie me misschien over zodat ik het ook een keer gaat doen:P
heb ik nog een reis erbij op men lijstje;)
ik zal aan jullie denken als ik volgende week lig te bakken in de zon in spanje en heel veel plezier nog, maar dat zal wel lukken denk:P

i love you guys and i see you soon here in holland;)
ik hoop dat het klopt mijn engels :P hahaha

Xies maxme (K)

Q

Wat een avontuur! Blij dat jullie iig goed zijn aangekomen; geniet van de treinreis!
Liefs, Q

Sjaak

Hee alex en jess, wil jullie nog ff heel veel plezier op jullie reis wensen! Helaas hebben we elkaar niet meer gezien, maar weet zeker dat ik jullie nog ga zien na jullie reis!!! Ik kijk uit naar jullie verhalen!!!!

Gr Sjaak

Annemarie en Lex

Lieve Jes en Alex!

Het avontuur is begonnen, whaaaaa :D Heel veel plezier met zn tweetjes!! We zijn natuurlijk wel erg benieuwd naar de foto's ;).....

x x x Lex en Ann

Koen

Hoorde net op het nieuws dat de hitte golf nog 10 dagen duurt. Good luck! :)

Michael "keeper" P.

Hoi Alex en Jessica,

Erg leuk om al jullie avonturen te horen!

Heel erg veel plezier nog met ze 2en!

Kus Mike

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours