Alex en Jessica naar Azie

De voorbereidingen

Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Zoals iedereen waarschijnlijk wel weet, knijpen wij er een aantal maanden tussenuit om een stukje Azie te gaan proeven. Hierbij onze website waar wij af en toe foto's/ filmpjes en verhalen op zullen zetten. Als je op de hoogte wilt blijven van onze reisavonturen, schrijf je dan in zodat je automatisch een e-mail krijgt als wij iets nieuws op deze website hebben gezet.

Kus van ons

Tante El

Spannend hoor, heb maar snel mijn e-mail opgeslagen, want ik ben natuurlijk heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Ga jullie zeker volgen, maar eerst gaan we morgen nog ff gezellig dagje weg xx

nicolette vliegenthart

tuurlijk wil ik ook op de hoogt blijven van de spannende belevenisen van me lieve nichtje!!
geniet ervan saampjes

xxx nicolet

Annemarie

Ik ben benieuwd hoeveel verhalen er op deze site komen te staan..... ;) Zie je donderdag! x x x

Maayk

Uiteraard ben ik aangemeld :-)
Kom maar op met die verhalen!

Juul

Ik ben natuurlijk ook aangemeld!:) Altijd leuk om dit soort verhalen te lezen!
Tot zaterdag!
X

Frans

Heel veel plezier!! xx

Q

Wat een avonturen in het verschiet! Ben echt
jaloers.. Geniet ervan, haal eruit wat erin zit & let goed op elkaar!
Tot zaterdag :-) Liefs, Q

johan en marijke

veel plezier en geniet ervan .

*johan chips en bier pakt en vol spanning gaat wachten *

Irene

Heel veel plezier!!!!!!!!!

Gros bisous

kaar

lieffies

ik vind het super stoer wat jullie gaan doen en natuurlijk ook jaloers!!! maar he ik in okt naar de grote kanarie...jullie met zijn tweetjes op de maladiven!!! ik zeg bijna hetzelfde hahahahaha

ik ga jullie missen maar gelukkig kan ik jullie goed blijven volgen via deze mooie site!! ziet er goed!!!

spreek jullie ongtwijfeld nog deze week

liefs x x x

Mama * Annemarie

Lieve schatten, ga maar heerlijk genieten met elkaar en veel nieuwe levenslessen (doe er je voordeel mee) ervaren, ik lees en hoor ze graag. Want wie verre reizen maakt kan veel verhalen vertellen. Dikke zoen!

laura

tandpasta, kaugom(ook voor het vliegen),gel,flesjes om je handen mee te wassen (1e kruitvat) mee??? Mijn advies: erg goed op elkaar letten, op elkaars grote en kleine tassen, en er ontzettend van genieten. Ookal zou je het willen: niet iedereen zomaar vertrouwen. Take care en dikke zoen van mij Alex en Jessica (ik bewaar de leuke foto in de Leidsedwarstraat voor jullie!)

Ilse

Lieve Allebei.

Zo gaaf, zo stoer, zo cool... En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar bovenal ben ik gewoon onwijs jaloers! Ik wens jullie heel veel plezier. Als jullie maar beloven ons ook mee te nemen met jullie reis, dit door maar veel te schrijven en ons mee te laten genieten!!

Maar eerst nog een klein afscheidsfeestje!!!

Kus Ilse

Henk Otten

Hallo Jessica & Alex,
vanaf deze plaats alvast een enerverende reis gewenst, veel plezier met en van elkaar en in november een behouden thuiskomst. Met veel belangstelling zal ik jullie reisverslag volgen via de site.
Wij nemen nog afscheid maar nu alvast een hartelijke groet, Henk Otten.

Sarah

Het gaat jullie vast lukken om echte wereldreizigers te worden! Veel plezier en geniet ervan!!

Dennis

Lieve Alex en Jessica,

Jullie gaan samen een geweldige reis maken!!! De komende maanden zullen jullie veel van de oosterse wereld gaan genieten......dat kan zeker.
Ik krijg de kriebels weer als ik lees dat jullie weggaan, maar het zit er helaas voor mij niet in.
Gelukkig mogen wij mee genieten van jullie belevenissen dmv deze website.

Heel veel plezier!!!!!

x Dennis

Rijnsburgse paps en mams

Lieve Jessica en Alex

Zoals julle weten, zijn wij niet zo van de berichtjes, maar natuurlijk kunnen wij niet acherblijven als we dit allemaal lezen!!!! Wij willen liever een stem horen om te horen of het goed gaat. Hopelijk gaat dat af en toe lukken via Skype of op een andere manier.

In ieder geval wensen ook wij jullie een fantastische reis toe en zullen de reisverslagen met grote nieuwsgierigheid ontvangen!

In gedachten reizen wij met jullie mee, geniet samen van deze fantastische ervaring, we zijn trots dat jullie dit gaan doen en natuurlijk ook een beetje jaloers dat wij dit vroeger niet gedaan hebben!!!!!!

Dikke kus XXX

Marco

Hoi Alex-jessica,
Sandy en ik vinden het onwijs spannend wat jullie gaan ondernemen. We zullen jullie de komende maanden blijven volgen en hopen dat jullie mooie ervaringen opdoen voor de rest van je leven.
Heel veel plezier en succes de komende maanden!
Groeten Marco

roeltje

hi guys,

werkelijk fantastisch dat jullie dit ondernemen. make your dreams come true. ik denk dat deze reis jullie liefde zal bezegelen en een ongelofelijke ervaring zal zijn voor de rest van jullie leven. iets waarover je paps en mams, zoons en dochters, klein kinderen en achterkleinkinderen en zelfs ooms over zult blijven vertellen. de beelden die je voor altijd op het netvleis gebrand zullen blijven, herinnering waar je je hele leven uit kan putten en een ervaring die andere mensen in heel hun leven niet zullen opdoen, levens lessen om je vingers bij af te likken. vol nieuwsgierigheid zal ik jullie bevindingen volgen en genieten van jullie verhalen en avonturen die ik zelf nooit heb (durven) beleven. ga in en met liefde,
liefs en geniet, vaya con dios. Roel

Zuster Daffie

lieve Alex en Jessica,

ook ik wens jullie een hele hele fijne reis toe en ook ik ga (net als paps en mams) proberen om trouw berichtjes achter te laten;)... :D

veel liefs en een dikke kus

Daphne

Martin

Heb zojuist adres bij favorieten gezet.
Ook E-mail adressen ingevuld.
Ik zie je vanmiddag nog.

Groetjes

Kathy

Hoi Lieve Alex en Jessica....
Wens jullie heel veel plezier en geniet van alles wat je ziet.

Heel veel liefs.....

Kathy.

Marieke D

Nogmaals heel veel plezier!
Ben benieuwd naar jullie avonturen!
xx

Martin en Elly Campfens

Beste Alexander en Jessica,

Een geweldige tijd toegewenst en geniet samen van al het moois wat jullie gaan zien.

MartinC

Hoi Alex, was je nog op zoek naar een outdoor-horloge?
Vanaf morgen bij de Aldi: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_31/OFF03.SHTML
En een goede reis natuurlijk!

Reinier

heey aal en jes,

Jullie zijn nu al weg,,,,maar ik wacht met smart op de eerste verhalen. Hoe was Moskou en hoe gaat het.
prvjet
Reinier

Rijnsburgse Paps en Mams

Wow, telepathie....... Ik voelde vanochtend dat er al iets op zou staan, anders zit ik nooit zo vroeg achter de computer!!!

We moesten natuurlijk veel aan jullie denken, omdat Moskou veel in het nieuws is vanwege de smog die er hangt en waren daarom heel nieuwsgierig hoe jullie ervaring daar zou zijn. Wel heel jammer dat jullie dat precies zo moesten treffen, maar gelukkig hadden jullie een monddoekje van Annemarie cadeau gekregen!

Heel veel succes met de lange zit de eerste drie dagen in de trein en zorg dat jullie samen er weer in zitten als hij weer gaat rijden als je er even uitgaat op een station en let goed op zakkenrollers!

Geniet er van!

Dikke kus XXXXXX

Martin

Ok, leuk om te lezen.
Niet bang zijn voor de wolven. doen je niets.
Die Yak melk is niet lekker. Nog paard gereden daar.
Heb inmiddels Skype geïnstalleerd, maar jullie moeten mijn adres wel opzoeken of zo.

Groetjes,

Pappie